Totaal aantal pageviews

dinsdag 27 november 2012

My Mini ABC




Mijn Mini ABC

Ik vind het erg leuk om verschillende workshopjes te bedenken. Liefst van voorbeelden 1:1.

Hier probeer ik nu een aantal workshopjes te plaatsen van A t/m Z

Heel veel plezier ermee, maar de workshopjes zijn alleen voor eigen gebruik en niet voor verkoop.
En, heb je mijn workshopje gebruikt en is het goed (of niet) gegaan, vind ik het leuk om te weten. Laat dan aub een berichtje achter voor mij.

An Mini


NB
Alle miniaturen die ik in dit blog beschrijf, zijn door mijzelf verzonnen. Omdat we allemaal dingen namaken van 1:1 kan het natuurlijk gebeuren, dat iemand anders in het verleden al een miniatuur heeft gemaakt, waarvan de omschrijving veel lijkt op mijn uitwerking.
Ik kijk altijd bij de diverse startpagina's of er niet al een beschrijving is van het betreffende miniatuur. Wanneer mijn uitwerking veel op de al uitgegeven beschrijving lijkt, plaats ik hem niet.
Mocht het helaas toch gebeuren, dat bied ik bij voorbaat mijn excuses aan en laat mij het dan even weten. Ik zal mijn omschrijving dan direct van het blog verwijderen.

3 opmerkingen:

  1. Lieve An ik heb genoten van je workshop tasje maken met hoedenstro afgelopen zaterdag hoop vaker een leuke workshop van je te mogen maken/bijwonen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde laten weten dat mijn eerste solo projectje de krabpaal is geworden. Hij is echt super leuk geworden en geeft mij moed om er nog meer te maken. Ik heb een foto van mijn eindresultaat op een fb poppenhuis groep geplaats, wel met de mededeling dat u hem bedacht en uitgewerkt hebt. De beschrijving was super duidelijk en goed te volgen. Heel erg bedankt daarvoor. Ik had nooit gedacht dat t mij zou lukken om zoiets te maken en tevreden met het resultaat te zijn, maar door u is het me toch gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb geen blogger profiel, dus zie dat er unknown staat, maar mijn naam is Miranda Vis.

    BeantwoordenVerwijderen